HTML

Terméktesztek, tapasztalatok

Friss topikok

Archívum

Bluetooth kihangosító, amit minden vezetőnek használnia kellene!

2014.06.27. 11:28 termékteszt

Az autóban történő telefonhasználat 15000-30000 Ft közötti bírságot vonhat maga után.

Számtalan telefonhívást kapok reggel az autóban munkába menet. Sajnos régebben elő-elő fordult, hogy a fontos hívásokat felvettem, bár tudtam, hogy veszélyes. Meg is lett az eredmény a rendőrök 20000 Ft-ra büntettek, ami több napi fizetésem.

Telefonálás-vezetés-közben.jpg

 Nagyon dühös lettem, de beláttam keresnem kell valamilyen megoldást, mert telefonálni tényleg veszélyes, ráadásul 2014-től már egy gombnyomásért, tehát a hívás elutasításáért is büntetnek. Viszont mivel nagyon sok időt töltök az autóban és kapok fontos hívásokat, mégsem választhattam azt az utat, hogy teljesen mellőzöm a telefonálást az autóban, így döntöttem a bluetooth autós kihangosító használata mellett. Nagyon elégedett vagyok vele, nagyon egyszerű  a használata.

New-Wireless-Bluetooth-Car-Kit-Handsfree-Speakerphone-Speaker-Phone-Hands-Free-Car-Bluetooth-Handsfree-Kit-Car.jpg_220x220.jpg

Büntetések nélkül, biztonságosan válaszolhatom meg a fontos hívásokat anélkül, hogy egyetlen gombot is meg kéne nyomnom a telefonomon. Szerintem sokkal érdemesebb beruházni erre az eszközre, ugyanis már egy gyorshajtásból származó büntetés is drágább, arról nem is beszélve, hogy elkerülheti vele az esetleges baleseteket. Mindenkinek használnia kellene aki vezet, saját és mások biztonsága érdekében. Különösen praktikus hivatásos sofőrök esetében.

Én itt vásároltam az én kihagosítómat.

1 komment

Címkék: telefon autó bluetooth vezetés kihagosító

A bejegyzés trackback címe:

https://termektapasztalat.blog.hu/api/trackback/id/tr826431663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zoltán Furik 2014.06.28. 08:32:50

Kenyeret meg nálam vehettek!
süti beállítások módosítása