HTML

NONO Wax fültisztító

2014.06.12. 18:03 termékteszt

Kipróbáltam a NONO Wax fültisztító készüléket!

 

nanowax.jpg

 

Az oviban ajánlotta az egyik anyuka  a NONO Wax fültisztítót, azt mondta neki ez segített, hogy a fültisztítást a gyermeke számára elviselhetőbbé tegye. Azt mondta, nagyon gyorsan és könnyedén túl lehet esni a segítségével a procedúrán.  Nekünk is sok problémánk volt a fülmosással, a gyerekeket nagyon nehéz volt rávennem, így gondoltam én is rendelek egy ilyen fültisztítót, ha egy kicsit is igaz róla, amit mondtak, akkor már megérte az árát. Meg is rendeltem és azt mondhatom, hogy nagyon elégedett vagyok, valóban nagyon egyszerű a használata és nagyon gyorsan kitisztítja a gyerekek fülét. Mióta használjuk, azt mondhatom, hogy nincs több sírás-rívás a fülmosás miatt.

 

images.jpg

 

 

Hogy miért is ilyen egyszerű a NONO Wax használata? Mert a használatakor keletkező vákum gyorsan  kiszívja fülünkből a fülzsírt.

 

nonowax-04.jpg

 

Eredetileg a gyerekek miatt rendeltük, de már az egész család használja, ugyanis ki ne szeretné, hogy ha csak kicsivel is, de könnyebb legyen az élete.

A használata és a tisztítása is nagyon egyszerű. Járt hozzá egy kefe, amivel könnyedén le tudom tisztítani.

Én innen rendeltem a NONO Wax-omat

Szólj hozzá!

Címkék: Tisztítás Fül Fültisztító Fülzsír

A bejegyzés trackback címe:

https://termektapasztalat.blog.hu/api/trackback/id/tr356298208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása