HTML

Terméktesztek, tapasztalatok

Friss topikok

Archívum

COMFORT Cushion Fusion

2014.06.12. 16:58 termékteszt

Ha fáj a hátad, erre van szükséged!

CushionFusion2.jpg

 

Aki ülő munkát végez, tudja, hogy a hátfájás könnyen megkeserítheti az ember életét. Jómagam is így vagyok ezzel. Régebben még csak-csak bírtam a reggeltől estig történő folyamatos ülést, de az évek múlásával már olyan fájdalmaim lettek, hogy elhatároztam tennem kell valamit. Egyik kollégámtól kértem tanácsot. Ő ajánlotta nekem, hogy próbáljam ki a COMFORT Cushion Fusion nevezetű párnát, ő ugyanis már hosszú ideje használja és nagyon elégedett vele. Megkérdeztem hát, hogy tudnám megrendelni, mire ő megadta a cég elérhetőségeit, akiktől ő rendelte. Megnéztem a honlapjukat, gondoltam jobban utánanézek ennek a terméknek. Azt írták, hogy ez  a párna azért kényelmes, mert a belsejében gél található.

 

CushionFusion3.jpg

 

A párna a gél miatt hűthető és melegíthető is. Nagyon megtetszett a dolog, ugyanis ez azt jelenti, hogy nemcsak kényelmes, de télen melegen, nyáron pedig hidegen tartja a székem. Megrendeltem, és azt mondhatom, hogy tényleg elégedett vagyok vele! Nagyon kényelmes, a hátam kevésbé fáj mióta használom, és nincs is jobb érzés annál, mint mikor nyáron ráülök a kellemesen hideg COMFORT Cusion Fusion-re, és valószínűleg ugyanilyen jó lesz majd télen a meleg párnára ülni. Az ára teljesen elfogadható, és ehhez képest nagyon hatásos, én ajánlom mindenkinek!

 

COMFORT Cushion Fusion4.jpg

 

A COMFORT Cushion Fusion

  •          Jó ülő munkát végzőknek, mert megszünteti a hátfájást
  •          A benne található gél segítségével hűthető és melegíthető

 Én innen rendeltem az én COMFORT Cusion Fusion-mat.

 

Szólj hozzá!

Címkék: Hát Derék Fájás Hát és derék fájdalom Ülőpárna Kényelmes ülés

A bejegyzés trackback címe:

https://termektapasztalat.blog.hu/api/trackback/id/tr266298147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása